martes, 28 de junio de 2016

Verano










¡Holaaaa!

¿Que tal chicas? ... Por fin ha llegado el verano de forma oficial y estoy encantada de mostrarles este outfit, con esta falda tan colorida que se las enseñe en mi canal de Youtube.
Si se preguntan por mis sandalias, son de temporadas pasadas y ahora que se lleva tanto el metalizado, me vienen genial para sacarlas a pasear todo este verano.

Les envio millones de saluditos y hasta el proximo post.

Top: Blanco
Falda: Aliexpress
Sandalias: Justfab
Clutch: Primark



15 comentarios:

  1. Hello dear,
    cute outfits, especially love the skirt!
    A hug,
    Angi

    www.mammatoday.com

    ResponderEliminar
  2. Hello! I just discovered your blog and I love it! This is such a beautiful summer outfit! Especially your skirt! I just started following you on GFC,#784, please follow back so we can keep in touch and keep supporting eachother!
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    ResponderEliminar
  3. That skirt is so gorgeous! Love that it is so vibrant and colourful. Amazing outfit!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Beautiful look! The skirt is amazing and the sandals are very cool!
    www.recklessdiary.ru

    ResponderEliminar
  5. me encanto la falda!! perfecta para este verano, nos seguimos en GFC? besos
    http://www.therunwhy.com/

    ResponderEliminar
  6. Lovely outfit. :)
    Would you like to follow each other? Just let me know, where (GFC, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    ResponderEliminar
  7. Me encantan los colores de tu falda y todo el atuendo!!

    ~Pau
    www.lilbitsofchic.com

    ResponderEliminar
  8. Hi,

    Thanks for visit my blog, and now is mu turn... i love your blog content ;)

    Btw I've just follow you on GFC, if u don't mind pls follow me back.

    thanks and keep it up! :)

    xoxo,
    CatharinaZieren.com

    ResponderEliminar
  9. Bonito look!!! Me encanta tu falda!!!
    Gracias por tu visita!!! He intentado seguir tu blog pero me aparece un (Error 404) lo intentaré más tarde...
    Besos, Marcela♥

    ResponderEliminar
  10. Your skirt wow,its so beautiful
    You look great

    ResponderEliminar
  11. Super cute outfit, dear!

    Thanks for passing by my blog :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ResponderEliminar

Gracias por tu comentario Pink!